Sociální pracovník (m/ž)
Global Partner Péče, z.ú. nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici Sociální pracovník (m/ž). Práce na zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu určitou do 31.12.2026 s ohodnocením 35 820 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Vyšší odborné. Místem pracoviště je Global Partner Péče, z.ú. - pracoviště, okres Rakovník. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.1.2026. Další informace vám poskytne Mgr. Bohumila Petrová, DiS., tel.: 601151306, e-mail: petrova@vasesocialnisluzby.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Požadujeme: schopnost práce v týmu, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, bezúhonnost, věk nad 18 let, zdravotní způsobilost, vzdělání pro výkon práce sociálního pracovníka dle požadavků
§ 110 zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb., tj. vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce a příbuzných oborech, které jsou akreditovány pro výkon práce sociálního pracovníka, znalost zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění a vyhlášky č. 505/2006 Sb., velmi dobrá znalost Microsoft Office, řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič, vlastní auto).
Nabízíme: pracovní poměr v zavedené organizaci s dlouholetou tradicí, příjemný a přátelský pracovní kolektiv a vstřícný přístup vedení, smysluplnou práci, metodické vedení, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, stravenkový paušál, osobní ohodnocení do výše 5 000 Kč/měs.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 601151306 (9:00-15:00 hod.) nebo e-mailem petrova@vasesocialnisluzby.cz
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Global Partner Péče, z.ú.
Místo výkonu práce:
Rakovník
Platové ohodnocení:
35 820 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
20
Pracovní poměr:
1.1.2026 – 31.12.2026
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Mgr. Bohumila Petrová, DiS.
Telefon: 601151306
E-mail: petrova@vasesocialnisluzby.cz
Referenční číslo ÚP:
32302580713
Poslední aktualizace:
5. 12. 2025